Blogger news

online adverteren www.m4n.nl

31 december 2011

13 Terug blik op 2011 en vooruitblik op 2012.

Aller liefste lezers,
Vandaag de laatste post in ons lieve 2011.
Elk jaar wat ik afsluit voelt toch altijd even raar.
Je laat herrineringen achter en de gebeurtenissen komen niet meer terug.
Maar toch voelt het ook altijd als een heerlijk nieuw begin, vol nieuwe uitdagingen en kansen.
Als laatste post van dit jaar wil ik even terugkijken op wat er in 2011 allemaal is gebeurd.
Maar ook op wat er allemaal dit mooie nieuwe 2012 gaat gebeuren.



















(Bron: Weheartit)
Laten we beginnen met het jaar 2011:
Als ik terug kijk op het jaar 2011 is er niet belachelijk veel gebeurd, maar wel wat belangrijke dingetjes die ik heel graag met jullie wil delen.

This is all me: Ja je leest het goed dit jaar ben ik begonnen met mijn blog.
Ik had nooit verwacht dat ik het zo leuk zou vinden, want ik geniet er onwijs van.
Ik ben begonnen op 20 Juli dus eigenlijk pas dik 5 maandjes geleden.
In de tussen tijd is alles zo gegroeid in This is all me.
Ik heb nu gemiddeld zo'n 500 bezoekers per dag soms uitschieters richting de 700 maar ook wel eens minder. Ook sta ik in het persbestand van Max Factor, waar ik leuke spullen voor mag reviewen, geweldig!
Wat ik nog het belangrijkste vind is dat ik zoveel leuk nieuwe blog mensen heb ontdekt.
Die net als ik over beauty bloggen, maar ook soms over fashion en lifestyle.
Al jullie lieve reacties heeft er voorgezorgt dat ik door ben gegaan, en dit ook zeker vol plezier blijf doen.
20 januari bestaat mijn blog een half jaar, dat wordt gevierd en dat zullen jullie merken ook.
Heel erg bedankt voor deze mooie maandjes al.











Verhuizing: Dit jaar ben ik verhuist, en dat was een hele grote stap voor mij.
Mijn moeder kreeg een nieuwe vriend, tja, waar ik eerst niet zo blij mee was.
Niet omdat die niet aardig was, want het is een geweldige man, maar gewoon puur uit jaloezie.
Na een jaar of 3 rustig aan gedaan te hebben, hebben met zijn alle besloten om bij hem te gaan wonen.
In het begin twijfelde ik maar later heb ik toen meegestemd.
Tuurlijk was het raar om weg te gaan, ik woonde iets verder van mijn vriendinnen ( Oke maar 10 minuten)
en ook is het raar om je vertrouwde huisje te verlaten.
Maar nu ben ik er zo blij mee, ik voel mij hier veilig en dat kon ik van het andere huis niet zeggen.
Een jaar of 3 a 4 geleden werd ik in mijn oude huis 's nachts uit bed gerukt, er was brand.
er stonden 7 auto's en huizen naast ons in de fik, ik had echt de shock van mijn leven.
Als je wind de verkeerde kant op stond, ik wil er niet meer aan denken.
Al die huilende mensen, polititie, brandweer, verschrikkelijk!
Het was gewoon geen veilige buurt, nu woon ik heel gezellig en veilig met zijn 3e!
Wel een gedoe hoor verhuizen, als die spullen allemaal naar mijn zolder kamers ( jaja 2 kamers voor mij)

Mijn oude kat: Mijn lieve kat Gabber is overleden in April.
Ik had hem al vanaf mijn geboorte en het was mijn grootste maatje, tot dat die te oud werd.
We waren hem 4 dagen kwijt, en toen we hem gevonden hadden was die zo slap en kon die niks meer.
De dierenarts vermoede dat die een hersenbloeding had gehad, en we hebben hem laten inslapen.
Het was heel moeilijk en heb hem heel erg gemist, nu nog steeds maar de mooie gedachten zullen nooit weggaan.


















Nooit te vergeten vakantie: Ik ben met mijn beste vriendin Berrie en haar ouders samen op vakantie geweest naar Griekenland, Kreta.
Het was echt een vakantie die ik nooit meer zal vergeten.
We hebben prachtige dingen gezien, zoveel gelachen, leuke mensen ontmoet gewoon helemaal geweldig.
Ik hoop dit ooit weer mee te mogen maken, ik heb er gewoon geen woorden voor.















School: Ook school is heel belangrijk weer geweest in 2011.
Het was de overgang van de 2e naar de 3e klas Havo.
Klinkt eigenlijk nog zo jong, ik ben pas 14 zucht...
In het 3e jaar moet ik flink hard eraan trekken, het is wat meer en moeilijker maar dat geeft niet.
Straks moet ik mijn profiel gaan kiezen, en dat wordt een moeilijke keus.
Ik weet wel wat ik ongeveer wil doen, ik wil bij een tijdschrift gaan werken of iets anders in de beauty wereld waar ik helemaal mijn creativiteit in kwijt kan.
Ik denk dat ik de opleiding journalistiek ga doen, dat is best veelzijdig en het lijkt mij gaaf.

Dit zijn wel dingen die belangrijk zijn geweest in het jaar 2011.
Nu 2012 eraan zit te komen heb je natuurlijk allemaal goede voornemens.
Maar ik denk dat ik daar niet aan doe, ik doe meer aan plannen maken en dan kijken wat er van komt, zo raak je ook niet gestresst als het niet lukt:


This is all me: Hi, nu komt weer mijn blog voorbij.
Natuurlijk gaat dit in 2012 allemaal hard door, alleen komen er wat veranderingen.
Ik wil graag een domeinnaam, met verschillende dingen erin verwerkt.
Maar waarin ook duidelijk is dat ik een beautyblogster ben.
This is all me gaat dan helaas weg,  maar er komt een nieuwe mooie naam voor terug.
Weten jullie een site waar je een domeinnaam kan kopen en die meteen op je blogger account instellen?
Ook heb ik nu ( Lees mijn moeder) een goede filmcamera.
Er gaan dus vaker filmpjes komen, met een betere kwaliteit.
Denk aan make-up turtioals, maar ook andere beauty filmpjes en personal filmpjes.
Ook ben ik aan het nadenken over een andere lay-out wat allemaal net nog wat meer professioneel is.
Een beetje richting echt een website lay-out inplaats van een blog lay-out.
Ik zie wel wat 2012 mij en mijn blog allemaal gaat brengen, hebben jullie tips, dan hoor ik het graag!

Zelfvertrouwen: Ik ben een van binnen erg onzeker meisje.
Ik twijfel vaak aan mijzelf, en misschien is dit ook wel puberaal gedrag.
Maar ik voel mij er toch niet altijd even lekker bij.
Ik wil in 2012 een fris begin hebben waarbij ik mijzelf van al mijn goede kanten ga laten zien.
Niet al je talenten laten liggen, maar er eindelijk wat mee gaan doen.
Zo wil ik mijn passie voor zingen en pianospelen uitbreiden en wat meer lef hebben in alles.
221_large
(Bron weheartit)
Geordend zijn en blijven!: Oké dit neem ik mij misschien wel elk jaar voor, maar toch gaat het mij nu gewoon echt lukken ( Wauw, kijk hoe positief ik ben!)
Ik ga alles geordend houden, dingen op zijn plek houden, schoolwerk goed gescheiden houden, dingen netjes bijhouden, pff ik wordt al moe als ik het allemaal zeg, maar het moet toch haalbaar zijn?
Het is ook veel leuker als je kamers lekker opgeruimd zijn, dat geeft een veel frisser gevoel toch?

Gezond zijn/goed leven: Sporten is wat elke vrouw natuurlijk graag wil.
Je wilt goed in vorm blijven om erin de zomer op en top uit te zien.
Ik heb een prima gewicht, dus heb niets te klagen.
Alleen is sporten gewoon erg gezond, dus dit wil ik zeker niet laten afzwakken.
1 keer in de week gym, 1 keer in de week squash soms tennissen en zo af en toe dansen is toch heerlijk.
Ook wil ik gezond maar goed gaat eten.
Niet te veel onnodige vetten, maar meer gezonde vetten dit is goed voor je dus waarom niet!
En als laatste Water, water,water dit is echt the key to beauty!


Kopen/sparen: Ik wil flink doorgaan met het sparen van mijn grote verslaving nagellak.
Net als make-up ik wil dit nog flink gaan uitbreiden.
Maar misschien moet ik het ook niet gaan overdrijven, als je al bewijzevan 100 lipglossjes hebt waarom zou je er dan steeds weer 1 bij willen, wees tevreden met wat je hebt.
Oké soms is dit een stomme uitspraak, want ik houd nou eenmaal van lekker veel kopen!
Dus het zal er niet minder op worden alleen ga ik wel goed nadenken, of ik het wel echt nodig heb.


Art-beautiful-blue-cute-fashion-favim.com-141968_large
(Bron weheartit)


Dit zijn een beetje mijn plannen van 2012, e mijn terugblik op 2011.
We maken er met zijn alle een heel mooi blog jaar van, waar we veel leuke dingen gaan meemaken.
Nu ga ik mij snel klaarmaken, en op naar mijn opa en oma voor een start van een mooi nieuw jaar.

Hele fijne jaarwisseling allemaal, tot volgend jaar!
Liefs Lonneke

13 lovely comments.:

  1. Leuke post!
    Wat zielig van je kat, de katten bij ons waren ook 14 en 15 toen ze overleden, en eentje ook aan een hersenbloeding.
    Liefs! X
    ps; Happy 2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuke post ! EN ik hoop dat 2012 een super jaar voor je mag worden ! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke post, alleen wel zielig van je kat :(
    In ieder geval een mooie jaarwisseling toegewenst ♥

    Liefs,
    Mia
    ps, wat een leuke blog heb je :)!
    Ik volg je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekkere lange lees post :)
    Wel leuk dat je waarschijnlijk journalistiek wilt gaan doen dat wou ik eerst ook altijd, maar twijfel nu een beetje omdat ik bang ben dat ik dan misschien geen baan kan vinden :)

    Fijne jaarwisseling!

    Liefs xox

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lang artikel, maar wel goed te lezen! Ik was nog vrij jong toen wij onze eerste kat verloren,ook na iets van 4 hersenbloedingen (de eerste drie waren denk ik TIA's, we merkten er niets meer van).

    Domeinnamen kun je overal voor een fluitje van een cent kopen.De beste wensen voor 2012 en veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. GELUKKIG NIEUWJAAR ! XXX

    ps ik heb een nieuwjaarsgiveaway op mn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke post en een supergelukkig nieuw jaar!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke post,
    Jou blog is echt enorm gegroeid op een paar maanden tijd en dat is echt geweldig! je verdient het echt :D

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hee lieverd,
    Ik heb die foto's gewoon gemaakt met mijn eigen camera hoezo?
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke post! Gelukkig nieuwjaar gewenst. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ordening heb ik ook al zovaak geprobeerd maar het leukt me nog steeds niet wuahahah xD
    maar nog een gelukkig nieuwjaar toegewenst! (beter laat dan nooit)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Liefs Lonneke

 

lifeoflonneke.nl Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates